challengest.com
Bakalárky diplomovky
Jazykovka Praha

7 tipov na desiatu pre každého vysokoškoláka

Sedieť od rána do večera na prednáškach a seminároch bez dobrej desiaty? Nepredstaviteľné! Chutná a ľahká desiata pripravená doma ti nielen zaženie hlad, ale ťa vyjde aj lacnejšie ako kupované jedlo v bufetoch či reštauráciách. Máme pre teba pár tipov na desiatu. Môžeš ich použiť vždy, keď sa ráno budeš rozhodovať, čo si so sebou zabaliť.

jedlo

 

1. Čerstvé ovocie

Oplatí sa investovať do kvalitného boxu alebo dózy na jedlo a nosiť si v ňom čerstvé ovocie. Banán, jablko či pomaranč ti dodajú potrebnú energiu na ,,prežitie“ dlhého školského dňa.

 

2. Müsli tyčinka

Ideálna desiata na tie dni, kedy si zaspal a premýšľať nad tým, čo budeš jesť, nemáš čas. Ak ti bude škvŕkať v bruchu, tyčinka v batohu ťa zachráni.

 

3. Žemľová klasika

Chlieb či žemľa s maslom, šunkou a syrom je klasika od základnej školy, ktorou rozhodne nič nepokazíš.

 

 4. Chlieb vo vajíčku

,,Pokročilejší“ level chlebovej klasiky je chlieb vo vajíčku. Jeho príprava je úplne jednoduchá – na krajec chleba ti postačí jedno vajíčko a panvica. Chutná desiata je za niekoľko minút hotová.

 

5. Ovsená kaša

Nielen tip na raňajky, ale i chutnú desiatu. Či si už pripravíš domácu alebo instantnú ovsenú kašu, budeš mať vždy so sebou zdravé jedlo, ktoré ťa zasýti na niekoľko hodín. Na ešte lepšiu chuť si môžeš do nej primiešať rôzne ovocie, orechy či kúsky čokolády.

 

6. Šalát s tuniakom

Rýchly prísun bielkovín a ľahko pripravené jedlo? Rozhodne listový šalát s tuniakom. Táto ryba je bohatá na omega 3-mastné kyseliny, čo má pozitívne účinky na oči, srdce a mozog.

 

7. Grécky jogurt

Taktiež výborný tip na desiatu, ak ráno nestíhaš. Spomedzi všetkých jogurtov odporúčame grécky, ktorý obsahuje veľa proteínov.

 

Tagged , , , , ,

Pridaj komentár